"Створення довіри та довгострокових відносин з пацієнтом. Комунікація в нових реаліях"

icon Дата: 13 Лютий, 2021
icon Місце: online вебінар

"Створення довіри та довгострокових відносин з пацієнтом. Комунікація в нових реаліях"

icon #skillup online вебінар

За 3 години роботи Ви  Дізнаєтесь:

Про різні стилі комунікації пацієнтів

Поведінкові характеристики кожного із них. Як їх розуміти і визначати

Як навчитись комунікувати та отримувати лояльність  від  різних типів людей

Які фактори впливають на мотивацію та адаптацію людини

Ці знання допоможуть Вам також налагодити комунікацію в команді

                                   Ви Навчитесь:

Визначати домінуючий стиль  комунікації свій та співбесідника

Легко адаптуватись до різних стилів поведінки людини і легко знаходити з любим пацієнтом на основі розуміння моделі DISC

 Як визначити чому пацієнт вагається?

                                  Практика:

Побудова адаптаційних стратегій для самих складних пацієнтів

icon Лектори:
Тетяна Петруха

бізнес-тренер Erickson International; сертифікований тренер SQI (Service Quality Institute); учасник навчальних програм компанії Zappos; викладач сервісної програми для власників та керівників у LvBS (Львівській бізнес-школі); основна експертиза - створення сервісних команд в малому та середньому бізнесі.



фото попередніх подій Зареєструватись на подію